My Craftbarn



Tuesday, December 3, 2013

3. December

We´ve reached the 3rd. December now, and I have really tryed hard all day to finish the tut I promissed several people here for that folded card a little while ago, but I have to admit, I just can´t make it today, so you´ll have to wait til tomorrow to get it. We suddenly got a call about lunchtime, if we couldn´t come and pick up our son, who´s a roofer, because he had fell down and hurt a shoulder, so ofcause we went of right away and had to take him to the emergencyroom, but it also means, I didn´t managed to finish anything here today, but I promisse, you´ll get it tomorrow, cause it doesn´t miss too much now. But it wount be until tomorrow night, I´ll get blogging again, cause tomorrow morning, I´ll have 2 friends comming here to play all day, and it has been planned for a while. But I think, I´ll be able to finish the tut, while we´re playing, even I have promissed them to teach them a few things too, but I´ll show you all that tomorrow night, so until then:

Så nåede vi den 3.december her, og jeg havde godt nok planlagt, at jeg skulle há uploadet den tut, som jeg har lovet en hel del mennesker om det foldekort, jeg lavede for en tid siden, men må se i øjnene, at jeg bare ikke kan nå det i dag, så I må desværre vente med at få den til imorgen. Vi fik lige et opkald her omkring frokost, om ikke lige vi kunne komme og hente vores søn, som er taglægger. Han var faldet ned fra et tag og kommet til skade med sin ene skulder. Og selvfølgelig styrter man da så afsted, og måtte have ham en tur omkring skadestuen før vi kunne køre ham hjem bagefter. Heldigvis var skulderen "kun" revet af led, efter hvad de kunne se, men der var ikke nogen til at betjene skanneren, så han skal ind og skannes senere når de fik en tid om 3 - 4 uger LOL, men de regnede ikke med det var så slemt, så det må man jo så tro på.
Men det betyder altså også, at jeg ikke blev færdig, men der mangler ikke så meget mere nu, så jeg lover, den kommer imorgen. Men der blir det altså også først sent, jeg får blogget, da der kommer 2 søde damer her imorgen til scraphygge hele dagen, og det har været planlagt i lang tid, men jeg regner med at jeg kan få det sidste færdigt på den mens de er her, selv om jeg har lovet dem at lære dem et par forskellige ting også, men det håber jeg, jeg kan vise jer imorgen aften, så indtil da:

Have a wonderful day, loads of fun and a really great time.
Há en rigtig god aften og dag imorgen med masser af sjov og hygge.
Biiiiiiiiiiiiig warm hugs/  Kæmpe knuuuuuzer
Maryann

6 comments:

calmlund said...

Puha ikke sjovt med sønnen - håber ikke det er slemt - ikke ret fedt der ingen er til at betjene sådan en scanner og så lang ventetid - hvis nu det er værre end som så :( God bedring med ham.

Hanneby said...

træls med Sønnen,- så må han i mors pleje, - :) god bedring til ham

Astrid Maclean said...

Hope your son is alright??? I look forward to the tut tomorrow evening and have fun tomorrow during the day!

kortmager said...

Øv, det var da en forskrækkelsen med din søn. Det gør bare ondt... God bedring.Du må ikke blive stresset, over det, du ikke når. Det her skal hygge - ikke stress og jag! Din kommer jo bare, når den er klar.

marie said...

Hope Keld is not to bad hun and will be up and around real quick and hope you have a lovely day with your friends warm hugs Marie

Ardilla said...

I hope your son is doing better and he recovers quick!!!
Have fun crafting with your friends and hope to see you back soon.
Hugs,
Ardilla :)