My Craftbarn



Sunday, December 22, 2013

21th. and 22nd. December.

Sorry guys, I totally forgot to blog last night. I was just so tired, I could hardly keep my eyes open, so I forgot all about it, until I saw it here today, that I was a daty behind, but then you´ll get a bit longer entry today with many pictures.
Undskyld venner, jeg glemte fuldstændig at blogge i aftes. Jeg var simpelthen så træt, at jeg dårlæigt kunne holde øjnene åbne, så jeg kom slet ikke herud igen senere som jeg plejer, og opdagede først her idag, at jeg var en dag bagud igen., men så får I et lidt længere indlæg her idag med en del billeder.

I´ve been in an group on the Danish Forum Scrapsisters, where we´ve swapped Adventsgift, but because more of us had made them the same for all the participants, we agreed not to show anything until we had all opened them all. And today it´s the 4th sunday in Advent, so we opened the last one, so now we can show all the wonderful goodies we´ve got, so here they all come at once:
Jeg har deltaget i adventskalenderen på Scrapsisters her, men da flere af os havde lavet ens pakker til alle, blev vi enige om, ikke at vise noget, før vi alle havde åbnet alle pakkerne, for ikke at ødelægge noget for nogen. Og da det jo idag er 4.søndag i advent, og vi nu har åbnet den sidste alle sammen,  kan vi jo så nu vise alle herlighederne, som vi har fået, så her kommer de alle sammen på en gang.

 Here´s all the parcels, that I recieved last November and have been looking at ever since LOL.
Her er alle pakkerne, som ankom sidst i november, og som jeg har gået og kikket på lige siden he he.
 1st. sunday I got this one from Christina / 1.søndag fik jeg denne her fra Christina
 And look at all the amazing goodies, that came out of it here. Absolutely gorgeous stuff all of it.
Og se lige alle de pragtfulde godter, som væltede ud af den her. Alle er simpelthen bare pragtfulde  Tusind tak Christina.
 2nd. sunday I got this one from Mor Karen / 2.søndag fik jeg den her fra Mor Karen.
 And look at all these wonderful goodies here again, just awesome stuff all of it.
Og se lige alle de skønne ting, der væltede ud her igen. Bare helt fantasisk legetøj for mig, tusind tak Karen
 And look at the gorgeous tag, she had made for it too, it´s absolutely gorgeous.
Og se lige det vidunderlige tag, hun havde lavet til den også. Det er simpelthen bare så fantasisk flot.
 3rd. sunday I got this one frpm Dorte (Pips) / 3.søndag fik jeg den her fra Dorte (Pips)
 And look at all these wonderful goodies too, they´re just awesome, and she had also sent a special pencil, that´s to use to pick up small beads and bling and that kind of stuff, and it works perfectly. Just amazing stuff.
Og se så lige alle de skønne herligheder her også. Deriblandt en af Pip´s hjertebørn den berømte blyant til at samle sten og perler op med, og jeg er helt overvældet hvor godt den virker, for ja, den blev prøvet af øjeblikkeligt he he. Tusind tak Pips.
 And she had also made such a gorgeous tag here too, soooo beautiful work.
Og hun havde sørme også lavet et virkelig pragtfuldt tag også. kanon flot arbejde, og mere imponerende, når vi ved hvor dårlig hendes skulder er. Så ekstra tak for det Pips.
 And finally today I got this one from Tina / Og endelig idfag kunne jeg åbne denne her fra Tina.

 And look once again all the goodies, that just jumped out of there, and all is so amazing stuff.
Og se så nu igen alle de skønne herligheder, som væltede ud. Alt sammen fantastiske herligheder, som nok alle skal blive omsat med stor glæde og omtanke, når vi når til det nye år hr og får lidt mere ro på.
Tusind tusind tak alle sammen for alle de her fantastiske pakker. Jeg føler mig helt overvældet og super forkælet med alle de lækre ting og sager. Alt er bare lige i øjet og skal bestemt blive brugt med glæde hver eneste lille ting her. Tusind tak alle sammen, det har været næsten som at blive barn igen her i år ha ha ha.

The next pictures here are all Christmascards, that I´ve recieved from members of the christmascard group on Scrapsisters too, where we were all sending a christmascards to all the other on the list. Now I´ve recieved them all too, and look at all these gorgeous cards, that I´ve recieved here the last weeks from all the girls, ain´t they beautiful?
De næste mange billeder, er alle sammen af julekort, som jeg har modtaget fra pigernei julekortgruppen på Scrapsisters også, hvor vi ale skulle sende et julekort til alle de andre på listen. Nu har jeg også modtaget alle dem, og se nu her alle de pragtfulde kort, jeg har fået her de sidste uger. Er de ikke bare pragtfulde?
 First one here is from Anne Bente / Det første her er fra Anne Bente.
 The second one is from Bente / det andet her er fra Bente
 And this is Bentes inside, where she has written a recipee for Gingerbread cookies
Og det her er Bentes indeni, hvor hun har skrevet en opskrift på peberkager.
 And this one is from Hanneby/ Og det her er fra Hanneby
 Next here is from Helle ( Cowgirl) / Næste her er fra helle (Cowgirl)
 And her card inside. Look at that little cute cow here, I loved that detail ha ha ha.
Og hendes kort indeni. Se lige den lille cute ko her, jeg elskede den lille detalje ha ha ha.
 This one here is from Katarina / Det her er fra Katarina.
 And this one from Lena / og det her er fra Lena
 And her´s the one from Lissy/ Og her er det fra Lissy også.
 And Lissy´s is decorated sooo nice inside too / Og Lissy´s er også dekoreret sååå fint indeni også.
 And then this one is from Mulle/ Og så er der det her fra Mulle også
And the last one here is NOT from the cardgroup, but one I got from another girl on this forum too. It´s from Camilla and her beautiful daughter Silke.
Og det sidste her er ikke fra julekortgruppen, men stadig fra en af pigerne på Scrapsisters. Det er fra Camilla og hendes lille pragtfulde datter Silke.
Thanks sooooooooooooooooo very very much to everyone here, who´s been sending me both gidts and cards and been making my December sooo special this year. I absolutely LOVE each and everyone of them and I´m stunned with all the beauty and love, that´s been shown in every one of them too. I really apreciate every card and every little tiny piece ogf goodies from all the parcels too, and I promisse, everything will be used with sooo much love and care, in the new year, that´s for sure. Thanks soooo soooo much everyone of you, I really love everything here sooo much.
Tusind tusind tak alle sammen her, som har sendt mig enten kort eller pakker, og hjulpet med dtil at gøre min december så speciel her i år. Jeg elsker simpelthen bare hver eneste kort og lille ting i de gaver, og jeg lover, at det alt sammen skal blive brugt med omhu og kærlighed, når vi kommer ind i det nye år, det er sikkert og vist. Virkelig mange tak til jer alle sammen for alt her. det er helt fantastisk.

That´s all I have to show here tonight. I hope, you´re all having a great time with all the last preparations for Christmas now, but also take a little time to enjoy life too.
Det var alt, jeg havde at vise jer her idag. Jeg håber, at I alle har en skøn tid med de sidste juleforberedelser, og også lige husker at stoppe op og nyde det også.
Until we meet again next time: / Til vi ses igen næste gang:
Biiig warm hugs / Knuuuuuzer
Maryann

9 comments:

Karina Beck said...

Sikke en masse dejlige gaver og kort, du har modtaget!
Rigtig god jul til dig og familien!

Annette / aka said...

Det var dog en fantastisk masse ting du har modtaget. Skønne gaver og sikke fine kort.
Dejlig inspiration til at lave næste års kort....

God dag til dig.

Lone Thyme Ørnstrup said...

Hvor dejligt, at de alle har ramt plet. Jeg har selv været med en enkelt gang og jeg syntes, det var svært at vide, hvad folk hver især kunne bruge.
Mange flotte kort, du har modtaget.

Claire Langan said...

Yummy goodies Maryann! I'll be sending you a goodie bag too and it will probably get there after Christmas (which isn't unsual):-). Anyways, I want to wish you and the fam a very Merry Christmas.
BTW, I've been posting comments on your blog and none of it got published and I am wondering. It was my way of telling you I'm still around but I don't think it was working. BTW, thank you for not failing to drop by at my blog.
Hugs, hugs and more big hugs!

Ardilla said...

WOW... beautiful gifts!!!
Happy for you, Maryann :)
Ardilla......

Inger Harding said...

Her var det mye flott og lekkert! :)
Ønsker deg en riktig God Jul og Godt Nytt År!
Takk for alle dine søte kommentarer i året som har gått. :)

♥ Juleklem, Inger

nedergaard ( Lissy ) said...

Sikke fine og mange dejlige kort og gaver du har fået

Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul og tak for alle dine søde kommentarer i årets løb

Juleknus , lissy

Unknown said...

These are lovely my friend...has your candy arrived yet??\ Have a very happy Christmas and enjoy your family.xxxx

Desire Fourie said...

Oh wow, you are blessed to have received so many beautiful creative gifts. Enjoy them.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}